backen

Allmänt | 2011-12-29 | 22:33:07 Kommentera här! » 0 st

Hej på er
idag var jag jocke och andre i agnäs och åkte i backen,
riktigt roligt!!
fast sista gången jag skulle åka så gjorde jag illa mig riktgit mycket!, och då var jag själv så fick lida satan själv..:(
och så ramlade jag och jocke i lyften,
jocke gjorde något och sen ramlade jag och sen han över mig så vi drogs efter marken efter lyften,, gjort ont med:(
så idag har jag lidigt mycket, men nu har jag bara ont i axeln och ryggen och knäet, annars toppen bra:)
men snart blir det att sova för är trött efter den här dagen :D

kommer kanske bilder i morgon 2 st,
hare bra, hoppas ni haft en lika bra dag som jag! :D
.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!