Lyckligaste tjejen!!

Allmänt | 2011-11-16 | 23:43:16 Kommentera här! » 0 st

Hejsan alla!!
ni vill inte veta vad jag fick reda på nyss;o!!!!!
jo jag ska utomlands till turkiet med familjen om 1 halv år, fy fan så glad jag är!!!!
jag dog typ! tackar så sjukt mycket Pappa o Malin och allt och alla  som gör mig så jävla lycklig, älskar livet nu!!


kommer snart !!;)
-------------------

sen i dag så fyllde jockes syrra jessica år! jag var där och grattade hon, hon fick fina presenter iaf:D
sen så var jag och jocke på stan i dag med efter vi hade sluta, och jag hitta min vinter jacka jag ska köpa om storleken finns kvar i morgon annars kommer jag ta livet av mig ju.... då kommer jag grina serii;o så sjukt snygg!!:D


här är jackan, sååååå snygg!;)
men nu ska jag sova fakitskt, hare så bra alla !!!!:)

.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!