övik med älsk

Allmänt | 2011-11-04 | 17:23:13 Kommentera här! » 0 st

jag har varit i övik med jocke, vi har varit på stan och jag köpt byxor, linne och tjocktröja, kommer bilder :) 
sen jocke köpte en snygg tjocktröja kommer bilder på mig och jocke i nästa in lägg då ha han den tröjan. 
Vi gjorde faktiskt inte så mycket i övik bara tog det lung, och så!, tittade på Adrians hockey, färgade mitt hår, klippte jocke hehe, och stan ba. Skönt att få komma bort ett tag iaf.
men nu kommer det bilder, orka inte skriva mer:]
hare.

Så här blev håret, bra eller inte bra?

Kläderna jag köpte:

linnet o tjocktröjan.

byxorna.

Här han ni lilla Mesi.

o här har vi Gismo ( om det stavas så :])

såg ju på hockey med. :)
Adrian är 20.



.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!