10<3

Allmänt | 2012-02-11 | 19:41:40 Kommentera här! » 0 st

nu sitter jag och väntar på att min älskade jocke ska vakna, han ha somnat :]hehe
men ska skaka till han snart för vi ska på affären ju;)
sen idag såvar jagoch han i baken och jag hoppa 80cm hopp typ;o klara dom med :} stolt flicka!!!!!
hahah det är jocke som lär mig allt haha :]hahahahaha ajja
ajja inge mer att säga, FÖRUTOM EN SAK TILL;o vad kan det vara;)

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOO..

jag och jocke har varit tillsammans i 10 månader nu :D yhhhhe grattis till oss, älskar han så mycket han göra så att jag klara att leva!, hoppas du vet det bubben min, älskar dig<3



du och jag föralltid<3

hare så supper bra alla, för det ska jag och jocke ha här i övik!:)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!