idag har jag...

Allmänt | 2012-01-07 | 21:37:57 Kommentera här! » 0 st

hej,
idag ha jag varit ute och gått jätte mycket,
sätt på tv, lekt med barnen och sisst men inte minst sutit vid datorn.
bra dag va??.
nja så där men ändå skönt att jag inte gjort så himla mycket hehe:)

Jag längtar tills vi ska till turkiet så sjukt mycket;o
sen behöver jag lite hjälp att hitta en fin, bra bikini överdel som inte är så dyr,
kan man få er HJÄLP? 


så skönt det ser ut att vara där;o!!

sen så har jag bestämt mig att vara ute och gå varje dag 1 time, och sen med jocke gå 1mil varje gång:)
för till sommaren vill jag ha sån här magggaa!, ochhår:]


Rawwjj säger då jag.




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!