så hade jag det

Allmänt | 2012-01-14 | 16:30:51 Kommentera här! » 0 st

Nu sitter jag och är inne på internet med mig nya telefon fast den inte är upplåst, det var litecoolt ;)hehe
men igår var jag med jocke och andre vi åt på BoS och det var jätte gott jag åt som en gris ;o.. plåka från allastalrikar(a)
och sen så ha andre en supper söt hund :D:D den va goooo!
sen sov jag hos min älskade jocke, vi hade det rikgit roligt, förutom att han bet mig as hårt precis innan vi skulle sova;o han är dum:(:( hihi
men annars var bäl hela kvällen bra, sen gjorde vi en as skön säng till mig som jag fick sova på yhe:D

då vi vaknade åt vid fixa och satt oss vid tven för jag känner mig inte så pigg o glad i dag faktiskt, men jockes föräldrar for till hörnefors och fika på statol och jag och jocke följde med och det var mums :D
och sen var man hemma, och jag ha suttit med mobilen enda sen del och tven :) skönt att bara inte göra något idag:)

sen så sa jocke att han hade värdens bästa alla hjärtans dag present;o jag vill VETA vad det är NU! :( <3

ajja så här nördar jag ;)




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!