Slinga

Allmänt | 2012-01-06 | 19:49:22 Kommentera här! » 0 st

Tjaa!
igår for jag till jocke vid middags tiden, sen åt jag där och vi hade jätte roligt ut i snön, jag tro det var den bästa dagen jag ha varit med han faktiskt ;o det var jätte roligt och sen mysigt på samma gång, älskar dig bubben min<3
sen idag har jag varit med jocke efter som han sov hos mig, men nu har han farit hem :(, 
och vi gjorde faktiskt inte så mycket idag, lekte med barnen ganska så länge isf, hihi ;)
och nu ska jag typ slinga håret lite om angelika ha lust att hjälpa mig vi ser väl,
sen blire kanske att starta en film :D
vissar och skriver sen och då får ni se/veta vilken film det blev om jag ser en, och håret blev:)





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!