8!!!

Allmänt | 2011-12-11 | 22:55:41 Kommentera här! » 0 st

8 BRA MÅNADER!!
hur kan det vara möjligt;o
så tiden går så fort, känns som det var i går vi vart tillsamman, haha skoja nä men inte så länge sen typ:]
saknar dig vare minut,sekund, alltid saknar jag dig då jag inte är med dig, du o jag som jag alltid kommer att säga och så ska det ALLTID vara med!
annars kommer jag.. vet inte vad mrn fyfan vill inte tänk så ens, vi har haft våra stunder men sänt är livet, vi klara allt tillsamman!<3

jag kan inte gå utan din luft i mina lungor, jag kan inte ens stå när du inte ser på, jag kan inte leva utan din andetag!
tiden står stilla då jag är med dig, 
du lyser upp för mig varje dag,
det är du som gör så att jag orka kliva upp varje dag!
Älskar Dig Joakim karl Mats Gjendahl!!



.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!