(L)

Allmänt | 2011-02-21 | 20:20:16 Kommentera här! » 0 st

VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS!

 

Sen barndomen har jag känt den här underbara tjejen!, hon är en så underbar, snäll och fin person. En sån vän vill alla verkligen ha. Men det är inte alla som får den chansen, men jag fick den. Det är jag sjukt glad för. Det skulle inte vara NÅGON som tacka nej till att få en sån vän. Hon är den bästa kompis jag har, kan verkligen lita och säga allt till henne. När jag är med hon är det som att jag blir varm i hela koppen, får känslan av att aldrig svika hon eller något. Men ibland händer det en då, fast man inte vill. Men så blir det för alla någon gång.  Vår vänskapen kommer alltid tillbaka och då menar jag ALLTID. Kommer verkligen aldrig släppa hon. Alla finna minnen vi har kommer jag aldrig glömma. Det finns ingen person i hela världen som är som den här underbara tjejen, jag menar varenda ord som jag skriver!.  Namnet på den här underbara kompisen är Sandra Irma Evelina Israelsson.



 

.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!