Tandläkaren!

Allmänt | 2011-01-04 | 20:19:10 Kommentera här! » 0 st

Hejsan!,
nu har sötnosen farit hem.. :(
saknar redan han något mycket :/, dom 10 första minuterna höll jag på att börja grina.., 
hoppas han kommer snart igen!, 
men sen efter jag följde med han in till stan så skulle jag till tandläkaren på en gång, så klev av på ICA och gick till tandläkaren på en gång, när jag kom ditt så satt jag och vänta typ i 10 min, för hon satt och skrev något sa hon.., 
men nu börja det!!, hon satte mig i stolen och börja titta på tänderna osv. och tog kort på dom och börja rispa i dom eller vad det heter. 
men det var skönt fast jag börja blöda. det var lite konstigt ;s
men sen kom en annan läkare och  sa att jag behövde egentligen inte laga ett hål men han tyckte att det var lika bra, så fick jag en tid till det!,
sen innan han gick sa dom ;

"  dina tänder är jätte fina och du har ett bra/fin bett (eller hur det stavas), men det lilla hålet ska vi laga så att det inte blir värre/större "

men sen på vägen hem så köpte jag lite godis och tuggummi :], gött.
men jag har inte ätit mycket, Angelika har ätit en hel del kan man väl säga;);),
men det gör inget. vill typ att hon skulle hjälpa mig annars blir man så fett!!:],
men ni kan få bild på godiset och sötnosen iaf, hare bra!!:D



SAKNAR DEJ!!

gööött något!! :D
( vet smart att äta sånt efter tandläkarbesöket )

.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!