JIPPI

Allmänt | 2011-07-31 | 14:28:31 Kommentera här! » 0 st

Hahah lyckad natt.. börjar med att jocke fick ont i bröstkorgen för några dagar sen.. sen har det bara blivit värre o värre, så jocke ringer sin mamma igår kväll och säger det (dom är i sthlm) och hon ringer en ambulans åt han.. jag följer med följer med till akuten, dom tar massa prover och kommer fram till ingenting typ men att jag mest troligt sträckt mig, sen skulle vi ta taxi hem både jockes
*mamma och killen i ambulansen sa att de ba skulle kosta 40kr.. så vi ringer efter en taxi och gubben i taxin säger att de ska kosta närmare 1000 ;o så de gick ju inte.. så då gick vi in till stan och skulle kolla om det råka gå nån buss kl 2 på natten meen de gjorde det inte! vi låånade en cykel och gled runt i stan fram till klockan 05.35 då bussen egentligen gick hem.. kom hem till sängen 06.40.
Hahah lyckad natt..
börjar med att jocke fick ont i bröstkorgen för några dagar sen.. sen har det bara blivit värre o värre, så jocke ringer sin mamma igår kväll och säger det (dom är i sthlm) och hon ringer en ambulans åt han..
jag följde med till akuten, dom tog massa prover och kommer fram till ingenting typ men att han mest troligt sträckt sig, sen skulle vi ta taxi hem,
både jockes
mamma och killen i ambulansen sa att de ba skulle kosta 40kr..
så vi ringer efter en taxi och gubben i taxin säger att de ska kosta närmare 1000 ;o
så de gick ju inte..
så då gick vi in till stan och skulle kolla om det råka gå nån buss kl 2 på natten meen de gjorde det inte! vi "låånade" en cykel och gled runt i stan fram till klockan 05.35 då bussen egentligen gick hem..
kom hem till sängen 06.40.

----------

Sen idag ska jag hem..  men endå skönt att få sova i sin mjuka sköna säng :d

hare så bra :D

.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!