(L)

Allmänt | 2011-07-03 | 00:55:25 Kommentera här! » 1 st

Idag har jag ( eller rättare sakt i går) varit med jocke tills han skulle fara med finlands båten.
kommer sakna grabben!,
han ska vara där i 6 dagar, hoppas att du får det bra älsk!

-------

Efter det så ringde Linda mig och fråga om jag vill med till stan, jag ville det.
Så hennes pappa körde in oss.
sen då vi kom presic in till stan (torget) så såg vi tove styrke ;o...
jag vart helt chokad!!!.
Sen möte vi jocke (nordmalings jocke) han sa "ska ni inte hälsa på Martin?"
då vände jag mig bara om och dog... Martin från BB (Big Brother) och Simon stod precis bakom mig.
Linda och jag gick fram till dom, Linda frågade om ett kort hon fick på båda två.
sen så gick vi en stund bort och linda ville ha autograf av dom med. så hon gick och köpte en penna och block.
sen gick vi och leta upp dom igen, vi hitade dom.
Linda fråga efter auftograf till både hon och mig. jag (Linda(a)) frågade om jag kunde få kort på dem med. JAG FICK DET ;)

tilla ba;




Dagen har varit toppen bra!
tack Jocke o Linda :)

.

Kommentarer
Skrivet av: Malibou

Vad kul! :)

2011-07-03 @ 12:13:17
Länk: http://maliboou.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!