Kamera

Allmänt | 2011-10-10 | 20:20:58 Kommentera här! » 1 st

NU kommer det kommer bilder för jag ha fått en:

CANON 1000D :D:D:D
Så sjukt glad jag är.
nu kommer bloggen att bli roligare med ska ni veta, kommer kommer bilder och bra bilder med.:)
hoppas ni blir nöjda men nu ska jag ut o gå med Dylan tro jag om jag orka ta mig ut hehe!
hare så bra.

så ser canon D1000 ut :)


fick den av jocke, Älskar den, så sjukt fin!!!;o
men känns som det kommer gå sänder snart för jag vill vara så försiktig med den men går ibland inte som jag tänkte det :( 
MEN TACK ÄLSKLING, JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN DU ANNAR!!<3

orka inte lägg ut mer ska ut med dylan som sakt! hejs.

.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

den heter väl annars canon 1000d?

2011-10-10 @ 22:23:16

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!