snart blir det...

Allmänt | 2011-09-20 | 17:32:21 Kommentera här! » 0 st


Hejsan svejsan!,
Just nu sitter jag bara här i min säng och har precis duschat och pakat.
jag ska sova hos jocke idag:D!!
vi ska äta GODIS, jag har fått mina pengar idag som jag har längtat efter som jag vet inte vad :D:D:D:D:D, men nu är dom här och snart är dom väl borta:(, måste spara nu!!, så jag ha råd med allt jag vill ha. För fyller ju år snart
och min älskling med:]

idag har det varit en tråkig och jobbig dag på skolan, inte ovanligt....
men tur att den är slut nu,:)

---------------------

vill ni veta en sak jag inte gillar..?

Folk som säger att dom inte kan sen så kan dom det ändå.
bara jobbigt att höra.



Där är jag ja :D
.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!