frågor och svar

Allmänt | 2012-01-12 | 17:47:43 Kommentera här! » 0 st

1. Du är tillsammans med? - Joakim Gjendahl
2. Och varför det?- för jag gilla/älskar/tyckerom honom så sjukt mycket!
3. Har han fått något smeknamn av dig? - älskling, tönt. (a) kanske.
4. Hur länge har ni vart tillsammans?  - 9månader och 1dag<3
5. Hur träffades ni? - i skolan
6. Hur gammal är han? - 19
7. Älskar du honom? - ja!!!
8. Har du slagit honom? -ah:(
9. Har du roligt med honom? - ja, iag då vi inte bråkar;)
10. Har ni sex? - ja
11. Skulle du kunna bo med honom? - ja! länktar;o
12. Beskriv honom med tre ord?-  går ju inte ;s? man kan inte förklara han med ord typ.. men om jag måste så bäst, snygg,snäll. (fin,sötast,underbaras,personligheten ärbäst, han är den rätt för mig ba)
13. Vet du nånting om honom? - ja
14. Har du gjort ett sugmärke på honom? - mm;)
15. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - så länge vi känner som vi gör nu, typ för alltid dåra!
16. Får han dig att skratta?- ah!
17. Säg ETT ord hur du känner för honom? - ily, ett ord men betyder mer!
18. Vad för slags filmer ser ni på ihop? - kärleksfilmer
19. Får du fjärilar i magen när du ser honom? - alltså jag tänker inte på det, men då jag ser han blir jag super GLAD!
20. Vad är det finaste du fått av honom? - hans kärlek till mig!
21. Har ni samma humor? ahh typ
22. Planerar ni framtiden ihop? - ja
23. Skulle han bli en bra pappa? - jaa, självklart!!
24. Vad gjorde ni senast ni träffades?- prata. låt i sängen.
25. Vad gör han när han inte är med dig? - Spelar typ..
26. Är du svartsjuk på andra tjejer? - nä, eller kan känna det i bland men inte ofta allts.
27. Har ni bråkat nångång? -ja
28. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? -neej
29. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst?- 1 vecka typ;o fast då var han borta och jag med så :)
30. Har ni samma åsikter om saker? -ibland hehe
31. Vem håller i fjärrkontrollen? jocke:]
32. Går ni ut ofta?- ehmm njaa eller ah vet inte vad du menar..;o
33. Har ni samma musiksmak?- ja
34. Är hans familj trevlig?- jaa
35. Är han romantisk? - mm
36. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - ehm, ah det tro jag väl:)
37. Har han någon fobi?- typ inte ;o han jaa..:]
38. Gillar han sport?- nej inte sporta men ut och springa tro jag annar skulle han väl inte göra det.
39. Är han en djurvän? - ahh, mycketmycket!:D
40. Kan han sjunga? - ojaa:]
41. Spelar han nått instrument? - nej
42. Kan han laga mat? ja:D
43. Är han konstnärligt begåvad? - lite, han ritar fint iaf!
44. Är han envis? - njaa, rättare sakt jag(aa)
45. Tycker han om att resa? ja
46. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - då han hoppade,tro jag.
47. Vad är det sötaste han sa sist? Varje gång jag säger jag älskar dig så börja jag nästan grina, titta! (dropp) :]



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!