Skolan

Allmänt | 2010-12-15 | 14:08:19 Kommentera här! » 2 st

Nu sitter man på datorkundskapen,
man ska göra klart allt men inte har gjort, för det är sista lektionen idag.
men jag har gjort allt så jag sitter bara och lyssnar på musik,, 
inte så roligt faktist... skulle vilja göra något men kommer inte på något.
men sen slutar jag ju halv5 idag... inte roligt det häller:o
kommer ju hinna dö innan jag slutar:(:(:(
men jag får försöka att överleva;)
nu ska jag fortsätta att lyssna på musik, 
men hare så bra så ses vi någon annan gång :D


.


Kommentarer
Skrivet av: Andrew

Kung! ;)

2010-12-16 @ 21:29:08
Skrivet av: Hannah

ojaa.. lillbebiisen/:

2010-12-20 @ 21:10:45
Länk: http://superhannisch.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!