Stan sen

Allmänt | 2010-12-28 | 12:15:07 Kommentera här! » 2 st

Hej, jag och matilda sitter vid datorn nu men bilder kommer säkert senare:d, hoppas iaf på det;-) , sen ska jag och matilda till stan och köpa prisent till någon(a)hennes farmor och farfar typ och någon till:), jag blogg på mobilen nu med så kommer inte kunna lägga ut kokkis bilden, men skit idé:) hare bra!, BTW, SÄG VAD DU MÖRKA DEJ OM DU MÖRKA DEJ NÅGOT! FÖR JAG VET INTE VAD DU VILL HA ELLER VAD JAG SKA KÖPA :), ANNARS FÅR DU EN UNDERBAR KVÄLL MED MEJ OM DET SÄKER ÄLSKLINGEN MIN<3,

Kommentarer
Skrivet av: matilda

Är det mig du menar haha? :D<3

2010-12-28 @ 18:48:52
Länk: http://bahmatildas.blogg.se/
Skrivet av: matilda

hihi jahaa ja jag förstog att de skulle va önskar:] hm, jadu det är olika typ presentkort, värmespray, örhängen, halsband eller något fint smycke, typ sånhär sak så man kan färga ögonfransarna (om det ens är bra/funkar) öhm ja jag kommer inte på så mycket:d sen så vill jag ju också ha en mysig kväll med mina brudar ;)

2010-12-28 @ 23:05:39
Länk: http://bahmatildas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!