HAHAHAHAHHAHAHAHA!!

Allmänt | 2011-04-02 | 23:16:33 Kommentera här! » 0 st

jag har ju blåsa sen börja den blöda under natten sen när jag vaknar sitter läpparna i hop:( inte roligt får fan panik...:-O
*hahahha ::, sen måste jag få ut tungan på sidan och slika på fingret sen stopa spåt så jag låsnar::
jag har ju blåsa på läppen sen börja den blöda under natten,
sen när jag vaknar sitter läpparna i hop:( ...
inte roligt får fan panik... ;o
HAHAHAHHHAHAHAHHAA,
sen måste jag få ut tungan på sidan och slika på fingret sen stopa spåt så jag lossnar ... :]:]

.................

Idag har jag varit med Jocke på kvällen, vi hade as roligt, sen Varit med Sandra och Jonte med, men dom var tråkiga dom ville inte ut och busa med mig och Jocke.. hehe men kan fatta endå;)
men ajja, as roligt iaf :D:D
Sen baka jag och jocke chokladbollar, MUMS!!



AS GOTT VARE! men finns kvar så ska äta i morgon med!! ;)
hare så bra ska sova snart!:)

.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!