Nyår!

Allmänt | 2011-01-01 | 01:37:33 Kommentera här! » 0 st

yhhee!!, nu äre ju vafan 2011!!
hur bra känns det på en skala?!?!?.. inge bra alls, låter så jävla fult haha...
GOTT NYTT ÅR alla bloggläsare!!
men idag for jag till övik (mamma), för att har inget att göra hemma.. så det vart bara jobbigt att vara där!,
men jag har iaf sätt på hockey!! Canada mot Sverige,
GISSA VEM SOM VANN?
jo, så klart SVERIGE, dom är bara bäst!,
sen när det var 10min kvar så var jag och träffa Anton utan för dörren,
vi bara prata om olika saker, mest om hans skola kanske!! 
något bra lärare ;);).. not!
men det var iaf roligt att få prata med han igen, det var som ett tag sen!,
ajja orka inte skriva mer och jag kan lägga ut bilder från mobilen om det går att "logga in" på mobilen, vi ser väl!:)
hare bra alla, lycka till med 2011!!!! ;D

.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!