Frågor o Svar

Allmänt | 2011-11-30 | 19:26:24 Kommentera här! » 0 st

Var kommer du ifrån? Pappa
Heter? Mikaela
När fyller du år? 10 oktober
Du samlar på nått? pussar av jocke ^^
Gröna eller röda äpplen? röda (helst ska dom vara båda)
Vem ringer du när du är arg/ledsen? typ jocke prata jag med på något sätt iaf
När klev du upp idag? 05.20
Har du sovit i din egna säng inatt? ja
Har du sovit ensam inatt? nej, kissemisserna
Har du strumpor på dig nu?

Hur svarar du i telefon? hellå
Vad ska du göra ikväll? typ datorn, sova så fort jag kan
Vad ska du göra imorgon? Praktik, plugga lite om jag orka
Var vill du bo när du blir stor? spela ingen roll bara jag får bo med jocke
Vad vill du bli när du blir stor? ehmm,  jag vet fan inte ;o men jag går målare nu så vi får väl se
Är det okej att gråta? jaa
När grät du senast? igår
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar o vinter
Skulle du göra om du vann en miljon? köpa allt jag skulle vilja ha, och spara.
Bär du glasögon eller linser? neej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? ne
Har du pearcing? öronen men räknars kanske inte
Har du tatuering? nee
Vill du gifta dig? ah
Vill du ha barn ? ah
Solar du ofta? på sommaren, skönt ju
Är du bra på att laga mat? nej :(
Gillar du att dansa? sådär, bara jag kan så ja

Hur vig är du? inte vig alls,:(
Vilken är din favoritglass? pigelin :D:D:D:D
Tror du på ett liv efter döden? nä typ inte, fast endå
Bor dina föräldrar tillsammans? nä

Är du morgon eller kvälls människa? morgon mer iaf

Vilken ögonfärg har du? blå
Vilka hårfärger har du hafat? blont, lila, rött, brunt, mycket mer men kommer inte på mer just nu
Är du beroende av något? jaa ;o jocke
Röker du?
Vad gör du på helgerna? kompisar, hemma, 
Brukar du bädda sängen? ah
Vad var det senaste du sa? okej
Vem kramade du senast? molly
Saknar du någon nu? jaa

Vem ringde dig senast? jocke
Var du glad igår? sådär


Hade inge roligare för mig ;)

men idag har jag haft praktik och det var lite jobbigt i början men kuligt i slutet :D
och i morgon med, det är drygt att jag måste kliva upp kl 5 :/:/
menmen sånt är livet..

men nu ska jag ligga i min säng och bara ligga och hare bra!herrå.

.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!