Härlig helg!

Allmänt | 2011-11-27 | 23:39:05 Kommentera här! » 0 st

HAHAHAHA fyfan vilken bra helg!
helgen börgade bra för jag prata med sandra och hade roligt!
sen for jag till jocke och åt kebab:]
sen i går så så for vi på marknad utan för nordmaling, sen efter det gick vi in i en lite grotta som var läskig:(, sen elda vi saker :D och efter maten bakade vi luse katter,
mumms! sen senare på kvällen vid 11 så hämta vi en gran ute i skogen,
det var så roligt och spänande :] 
ehm-- i förrgår åt vi kebab--
och igår så bakade vi, eldade vi hämta en gran, va i grottan, va på julmarknad, osv
Idag har jag och jocke haft det jätte mysigt och sen vid 12-1 så for vi ut till stugan jag stickade klart 1 vante och nästa gång jag far ditt blir det bara att börja på andra;)

.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!