Plugg Plugg Plugg

Allmänt | 2011-11-08 | 22:34:39 Kommentera här! » 0 st

Idag har jag varit iskolan, vi hade bara vanliga lektioner inget roligt.. 
sen då jag kom hem så åt jag makaroner och kötbullar, gotT!
sen så gick jag och duscha, efter jag kom ut ur duschen så fick jag så jävla ont i magen.. vet inte vad det var. men nu mår jag bra igen iaf som tur är.
men jag skulle fara till jocke men det vart inte ..:(
men man träffar ju han imorgon så :D

men efter som jag inte for till han så har jag pluggat från kl halv 7-7 tills nu.. men jag vart iaf klar med Engelska läxan tro jag hhaha.:D
Nu ska jag vara social med jocke sötisen min!
hare bra:)


så ser mitt skolarbete ut hehe :)

.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!