vilken dag

Allmänt | 2011-11-25 | 21:42:47 Kommentera här! » 0 st

Hejsan alla ni !
idag var jag ledig för skulle upp till sjukhuset och titta upp handleden,
alla ni som vet så har jag haft som en knöl på den.. :/ 
men då kom vi ditt fick sitta och vänta rikigt länge innan det var min tur, 
sen så vare en ungkvinna som jag prata med och satt och klämde på den o fråga massa saker,
sen efter det så hämta hon en äldre kvinna som satt och klämde på den medas den unge kvinna satt och berättade för hon,
och då så kom dom fram till att suga ut den;o jag ba åhh nej ;(
sen så sa dom att jag skulle få vänta för att dom skulle hämta sprutan och sånt som man behöver, så satt och väntade.
sen kommer dom med megggaa sprutan ;o
och hon berätta för mig att hon hade en sån knöl förut och att hon hade tagit och gjort det jag skulle göra nu, jag frågade hon
"kommer det att göra ont?" hon ba "nejnej, det kommer kännas men inte så farligt" jag ba okk...
hahha :]
sen så  börja det dom tvätta och gjorde mig klar,
då sa  den äldre kvinna vill du testa till den unge kvinnan,  ( jag ba NEJ;o!!!)
och sen så kom och och förklara allt hur hon skulle göra och jag låg där och vänta på att det skulle vara över..
och nu börja det..
DET GJORDE SÅ JÄVLA ONT SÅ JAG VET ITNE VAD...
jag skrek "ajajajaj," och rykte till med handen varje gång dom for djupar in i mig och börja klämde mig i huvudet för att vara så stilla som möjligt, oc kunde inte rikgit andas normalt,
sen så kände jag draget då dom sög ut klumpen jag hade i knöllen..  FYFAN...
jag låg kvar och darade och ville nästa börja grina så ont gjorde det värkligen,
men sen fick jag se klumpen dom hade dragigt ut och jag ville typ spy så äckligt:],
efter då det var klart så kunde jag typ inte sätta mig upp, för jag låg kvar tills dom hade prata klar och vi skulle gå..
Då vi skulle åka hissen så var jag tvungen att luta mig mot väggen för att stå stilla,
hela jag darrade bara..
det var så sjukt hämskt,
jag darade 30 min efter jag gjort det och sen efter 2 timmar sluta det att göra ont i handleden.
skönt att det var över iaf. men knöllen kommer komma till baka om typ 1-3 veckor och då ska jag typ operera men den kan komma till baka då med typ ... ;s 
men nu mår jag iaf bra tills operationen.
så här ser handen ut nu


förlåt för att det vart så mycket text menmen :]hahahah

.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!