Jul

Allmänt | 2011-10-02 | 13:24:47 Kommentera här! » 0 st

Nu sitter man här och längtar efter julen..
jul musik är ju bara det bästa man kan lyssna på då det är jul, 
men det va inte så smart av mig att sätt på jul musiken för längtar så sjukt mycket.
I vintter blir det att åka snowboard ska ni se
längtar så!:)

Idag har jag varit ute på stugan och i går kväll med jocke, vi sov där.
sen så i morse for vi hem vid 12 :)
Jockes mamma o pappa är hemma nu, dom har varit i finland jätte länge typ mer än 1 månad.. ;o att dom klara sig själva.. heheh:p
men jag fick massa go saker av dom när  dom kom hem, mums :] hihihh tack Ture och Helen! :)



Föra julen tog jag en bilden med mobilen, riktigt fin tyck ja:)

.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!