gott nytt år i ...

Allmänt | 2012-01-01 | 21:01:15 Kommentera här! » 0 st

gott nytt år alla i efter skott hehe, jag hade inte tid att blogg på nyår tyvärr:)
men jag var hos jocke och det var roligt,:D vi satt på hans tack då alla raketer gick i gång,
det var jätte mysigt:]
sen så kom jag inte ner från tacket nästan... ;o
fy fan så hemst de var:(
menmen jag lever iaf [:

idag har jag varit hos jocke och vi såg på film,
för jag skulle hem vid 2-3 tiden så vart inte att göra så mycket efter som att vi vaknade kl halv1 typ ;o
har nog aldrig sovigt så länge...
fast vi gick och la oss kl 3 så det kanske förklara saken, sen så började vi nya året med yatzy spel,
och jag vann 1 gång yhee;);)

men då jag kom hem så lekte jag med molly,heheh
hon satt i handfattet och lekte i vattner:] kommer bild på de.
sen har jag färga håret på angelika och
målat mina naglar till usaflagan,
och sen gjorde jag en fin slinga i mitt hår med:]
ni får se kommer bilder på allt i hop:) 





Det vart en svart färga:D




Så vart dom!

.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!