Faila på föra inlägget.

Allmänt | 2011-10-11 | 14:48:39 Kommentera här! » 0 st

Anonym om Kamera:
den heter väl annars canon 1000d?

Svar:
Fick den kommentaren och det stämmer precis :)

---

Just nu sitter jag på skolan och tråkar för har sluta men ska vänta på älsk, han ha körning(typ tränings kör, med körskolan) idag!! :D
hoppas att allt går bra för han, men jag vet att han kan bara han vill. <3

bilder på vad jag fick då jag fyllde år:


Av Jocke.

Av birgitta. (Malins mamma)


Av Farmor o Farfar. ( farmor gjort tjocksockarna själv )

Av Larserik o Lotta.

Av Helen o Ture.

Av Pappa o Malin. ( kameran )

Det var nog allt. Det var en bra födelsedag iaf!, :)
.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!